EternaMS

We're so 1337 ;D
 
HomePortalFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 OHNOE it's JOJO

Go down 
AuthorMessage
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: OHNOE it's JOJO   26.11.08 22:35

if you don't already know.
IGN: EXjojo
AIM: xOMGJJx
MSN: JojoPadillaII@hotmail.com

hmm, yeah i'm Jojo, and yes my character is a GIRL, and the reason for that is because i STILL THINK THAT GIRL CHARACTERS ARE HOTTER THAN THE GUY ONES. i'm sorry, but i'm not trying to hide anything from anyone.. if you REALLY ASSUMED i was a girl, i'm sorry, you should've asked if i was a guy or a girl. haha! well hmmm now that i got that outta the way.

NAME- Jojo
AGE- 19
BDAY- November 13th, 1989
HOBBIES- Eating, Working, Maple, Dancing, Making Videos, and just tryna get STRONGER
so yeah, i like to BREAKdance. if you didn't know me from FMS, uhmm, yeah. i like making videos and stuff, i'm always tryna add 1 video a week to my youtube account.
*Click Here For My Youtube*

i also have a myspace. =D
*My Myspace*





yeah. and TOCHI. is my RL Friend. see ya on maple.
if you didn't know. know you know.


Last edited by OHNOE on 29.11.08 7:19; edited 10 times in total (Reason for editing : New RECENT Pictures)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   26.11.08 22:53

and that's my friend chinCHILLa
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
Admin
Admin
avatar

Posts : 157
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   26.11.08 23:05

Hai dere ;D

_________________
Back to top Go down
View user profile http://eternams.omgforum.net
MiiN

avatar

Posts : 210
Join date : 2008-11-01
Age : 24
Location : Singapore

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   27.11.08 6:20

OMG, wats ur pet doing? Shocked
Back to top Go down
View user profile
AIvin
Moderator
Moderator


Posts : 22
Join date : 2008-11-06

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   27.11.08 7:24

LOL ITS A WEIRD HAMSTER THING
Back to top Go down
View user profile
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   27.11.08 8:50

it's a CHINCHILLA!!!!! and it's NOT MINEEEE!!!!! hahahaa lololol. but it's hecka cutee thoo
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
CaptainFluff

avatar

Posts : 37
Join date : 2008-11-22
Age : 25
Location : In your room ^___________^

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   27.11.08 23:56

Hai JO Very Happy<3 I luff yoour lil pet der I love you
Back to top Go down
View user profile
Tochi



Posts : 15
Join date : 2008-11-16

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   28.11.08 23:29

dang Jo

why you do dat wan?

now all the guys will be all on you...oh wait...
Back to top Go down
View user profile
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: New Pictures   29.11.08 7:20

Woo!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
Admin
Admin
avatar

Posts : 157
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   29.11.08 16:43

You are such a camera whore :Q

_________________
Back to top Go down
View user profile http://eternams.omgforum.net
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: asdfghjkl;   29.11.08 19:53

it's ok. i'm your sexy whore. slut. ;D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
Admin
Admin
avatar

Posts : 157
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   29.11.08 20:09

Say what? :O I got a whore for free?
NO WAY NOWAY

_________________
Back to top Go down
View user profile http://eternams.omgforum.net
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   30.11.08 1:18

hahaa. sure..
=P
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
Admin
Admin
avatar

Posts : 157
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   30.11.08 3:24

Very Happy <3

_________________
Back to top Go down
View user profile http://eternams.omgforum.net
OHNOE

avatar

Posts : 10
Join date : 2008-11-26
Age : 29
Location : San Francisco Bay Area

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   30.11.08 4:47

Jojo <333's Fendy
;D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ninjuhpunk7
Admin
Admin
avatar

Posts : 157
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   30.11.08 5:14

:3

_________________
Back to top Go down
View user profile http://eternams.omgforum.net
Sponsored content




PostSubject: Re: OHNOE it's JOJO   

Back to top Go down
 
OHNOE it's JOJO
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pre retcon Beyonder vs Battler

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EternaMS :: EternaMS :: Introductions-
Jump to: